Företagarträff samt middag med prisutdelning Onsdagen den 8 juni kl. 18.30, Ombergs Golf Resort

Välkommen till en kombinerad företagarträff och middag med tillhörande utdelning av utmärkelsen – Årets Företagare. I år har vi i Ödeshögs företagare förening valt att dela ut utmärkelsen Årets Företagare i samband med en gemensam middag så att vi alla som vill kan närvara och tillsammans hylla vår värdige vinnare.

De tre finalisterna till utmärkelsen är:

• El-Pär AB

• Jocke Bygg AB

• The Snus Brothers Distribution AB

Någon av dessa tre kommer att koras till vinnare under middagen.

Kvällens festligheter börjar med att vi erbjudes en förevisning av de nya lokalerna i den fantastiska anläggningen på Ombergs Golf Resort. Ska bli otroligt intressant!

Kvällen fortsätter därefter med en gemensam middag bestående av Enrättersmiddag, kaffe och kaka för enhetspriset 275:-/person.
Medlemmar i Ödeshögs företagarförening betalar 200:-/person.
Alkoholfri måltidsdryck ingår i priset ovan.
Priset för middagen och ev. tillkommande dryck betalas av respektive besökare direkt till Ombergs Golf Resort.

Här anmäler du dig till vår företagarträff.

Namn(Obligatoriskt)